Niekoľko slov na úvod… Je nám ľúto, všetci naši operátori, sú práve zaneprázdnení riešením požiadaviek zákazníkov, ktorí sa dovolali pred vami. Vyčkajte na spojenie.“ Toto milé oznámenie striedané v pravidelných intervaloch piesňou Lady Carneval som raz, chytený v slučke hnevu a bezmocnosti, počúval nepretržite osem a pol hodiny. Snažil som sa dovolať káblovému operátorovi, aby som sa dozvedel, kedy si zase zaslúžime sprevádzkovanie vypadnutého internetu. Osem a pol hodiny ma Karel Gott presviedčal, že vie, ako sa ruší žiaľ, ó má lady Carneval, šalalalala, šalalalala, šalalalala-li, než sa v slúchadle ozvala osoba, ktorá sa predstavila ako Jana. Jana po niekoľkých minútach môj problém delegovala na Simonu, Simona na Mirka. Ani Mirek sa nenechal vyviesť z rovnováhy mojou zžierajúcou iróniou a s pokojom elektrónkového automatu sa rozhodol, rovnako ako jeho kolegovia, schladiť ma na úvod kontrolou čísla zmluvy, fakturačnej adresy a čísla telefónu z ktorého volám. Nakoniec som musel hádať svoje krstné meno! Po tom, čo som bol štvrtýkrát úspešne „stotožnený“, Mirek konštatoval, že nemá hlásenú žiadnu poruchu a teda s tým nemôže nič robiť. „Ja ju hlásim, do frasa!,“ zreval som. Duchaplný Mirek mienil, že je to celé divné a preto o všetkom uvedomí Petra, ktorý mi určite raz zavolá. Napriek mojim zúfalým protestom Mirek telefón položil a Peter nikdy nezavolal. Keď sa mi podarilo po niekoľkých minútach dostať tep opäť pod kontrolu a znova zaostriť na lajstro operátora s inštrukciami, kam volať v prípade poruchy, všimol som si pod číslom zákazníckej linky drobnú poznámku, že volanie je spoplatnené sumou 3,20 za minútu hovoru, šalalalala, šalalala-li! Odvtedy nevolám. Pomery sa, ako som počul, zlepšili, kdekto nedá na novú generáciu asistentov v call-centrách dopustiť, niektorí tam dokonca volajú denne a dokázali s Janou, Simonou a Mirkom nadviazať bližšie vzťahy, možno si posielajú aj pohľadnice k Vianociam, ale ja to už riskovať nebudem. Keby som niekedy potreboval asistenciu Skylinku, skúsim najprv chat, o ktorom sa viac dozviete tu. Keď už nič iné, nestretnem sa tam s Lady C. „ 1. 2. 3. Za všetkých, ktorí magazín pripravujú, praje príjemnú zábavu, Ivo Kaleta Skylink TV, č. 12/2016 magazín so štrnásťdenným televíznym programom. Magazín je nepredajný a jeho tlačená verzia sa pravidelne posiela predplatiteľom balíčkov Komplet, Multi HD, HD Plus a Kombi. Zároveň sa posiela v nepravidelných intervaloch aj ostatným klientom Skylinku. Šéfredaktor: David Shorf Inzertné oddelenie: inzerce@tvskylink.cz Artdirector: Ivo Kaleta Fotografie: ProfiMedia, Fotolia, iStock a archív redakcie Programový sprievodca: zaisťuje Press Data, s.r.o. Adresa redakcie: Graphic House s.r.o., Sadová 2733/4, 702 00 Ostrava Mail: redakce@tvskylink.cz Použitie či rozširovanie akejkoľvek časti magazínu, prípadne rozširovanie magazínu samotného, podlieha povoleniu vydavateľa (Graphic House s.r.o). Magazín je dostupný v App Store, v Google Play a pre používateľov PC a Mac prostredníctvom čítačky WebView.