Skylink / informuje Nevolajte, chatujte! Rovnako ako s vašou bankou, poisťovňou, mobilným operátorom či ktoroukoľvek inou spoločnosťou, tak aj so satelitnou televíziou Skylink potrebujete čas od času komunikovať, niečo zistiť, overiť či vyriešiť. skylink odporúča nový chat V takomto prípade prirodzene zháňate telefónne číslo a snažíte sa do Skylinku dovolať. Na druhej strane telefónnej linky sa vám vždy ozve niektorý z operátorov nášho Zákazníckeho servisu a vybaví s vami všetko, čo potrebujete. A my dúfame, že k vašej spokojnosti. Možno ale neviete, že existujú aj iné možnosti komunikácie, a že sa nemusíte spoliehať len na telefónnu linku. Naši operátori sú pripravení riešiť vaše otázky aj prostredníctvom CHATU. Je to elegantný a moderný spôsob, pri ktorom máte celý priebeh komunikácie stále pekne pred očami. Ako na to? Jednoducho! Stačí mať len počítač s pripojením k internetu a už nepotrebujete nič ďalšie. Vlastne len poznať adresu nášho webu www.skylink.sk . Na hlavnej stránke alebo v Centre podpory v pravom dolnom rohu vašej obrazovky by ste mali vidieť červenobielu ikonu chatu . Zámerne píšem „mali byste vidieť“, pretože táto ikona je viditeľná len v prípade, kedy sú naši operátori pripravení. Neuvidíte ju teda mimo pracovnej doby Zákazníckeho servisu. Jednoducho kliknite na ikonu chatu a ihneď sa vám zobrazí okno pre komunikáciu s operátorom, kde môžete začať písať. Najneskôr do pár minút vám operátor odpovie a môžete spolu začať vybavovať vašu požiadavku. A to je všetko. Takto „chatovat“ môžete podľa vašej potreby prakticky bez obmedzenia Dúfame, že sa vám toto odporúčanie bude hodiť a prispeje vám k bezproblémovému používaniu satelitnej televízie Skylink. PR Skylink.