Skylink info Skylink radí Nefungujú vám programy alebo máte iný problém? Radi vám poradíme. Tentokrát by som rád odpovedal na častú otázku našich zákazníkov, ktorá však nie je technická, ale týka sa spôsobu úhrady služieb satelitnej televízie Skylink. Konkrétne, ako uhradiť služby Skylinku prostredníctvom platobnej metódy SIPO alebo Inkaso z účtu v prípade, keď zákazník používa viacero dekódovacích kariet Skylink? Úhrady služieb satelitnej televízie Skylink prostredníctvom platobnej metódy SIPO alebo Inkaso z účtu sú zákazníkmi Skylinku používané veľmi často a ich navedenie nie je zložité. Problém však nastáva v situácii, ak zákazník Skylinku vlastní dve alebo viac dekódovacích kariet. V tomto prípade je podstatné, na koľkých zákazníckych účtoch Skylinku sú tieto karty vedené. Ak sú totiž vedené na viacerých zákazníckych účtoch, nedokáže Slovenská Pošta (v prípade SIPO), resp. konkrétna Banka (v prípade Inkasa z účtu) zlúčiť viac predpisov jednotlivých kariet na jeden platobný predpis pre jedného zákazníka. Jediným možným a zároveň vítaným riešením je požiadať Zákaznícky servis Skylinku o zlúčenie zákazníckych účtov. Toto je najlepšie urobiť prostredníctvom jedného z kontaktných formulárov, ktoré sú k dispozícii na www.skylink.sk, prípadne zavolaním na telefónne číslo Zákazníckeho servisu Skylink – 02 20 250 241. Váš rádca Petr Ak máte nejaké otázky súvisiace so službami Skylinku, pošlite nám ich a my Vám pri najbližšej príležitosti odpovieme. Poslať otázku