Skylink info Skylink radí Nefungujú vám programy alebo máte iný problém? Radi vám poradíme. Ak odídem na dlhšiu dobu mimo domova, je nutné odpojiť od elektrickej siete aj satelitný prijímač? Ľubica R., Nitra Dobrý den, vypnutie satelitného prijímača z elektrické siete je v tomto prípade z bezpečnostných dôvodov veľmi vhodné. Je však dôležité tiež vedieť, čo je potrebné urobiť po návrate. Pokiaľ je satelitní prijímač odpojený od elektrickej siete menej ako 14 dní, mala by satelitná televízia po spustení opäť začať hrať. Ak je však prijímač od elektrickej siete odpojený dlhšie ako 14 dní, nezačne hrať, ale objaví sa hlásenie typu „Program je kódovaný“ alebo „Služba je aktuálne nedostupná“ apod. V tom prípade je potrebné vedieť, že sa nejedná o žiadnu poruchu a nie je teda potrebné volať na Zákaznícky servis Skylinku. Satelitný prijímač je potrebné len prepnúť na niektorý z kódovaných programov (najlepšie na ČT1 alebo na STV 1) a nechať ho tak bez prepínania programov po dobu cca 30 minút. Počas tejto doby by mali satelitnou cestou do prijímača prejsť príslušné inštrukcie (tzv. kľúče) a satelitná televízia by mala začať opäť hrať. Ak by ani po 30 minútach „obrázok nenaskočil“ môžete si nechať OBNOVIT ZÁPISY, a to najlepšie prostredníctvom Zákazníckej zóny na www.skylink.sk alebo kontaktovaním Zákazníckeho servisu Skylinku. Pozor, ak sa ale na televízore objaví hlásenie typu „Nie je signál“ alebo „Žiadny signál“ svedčí to už o poruche, a to pravdepodobne nesprávne nasmerovanej satelitnej antény. V tom prípade je potrebné kontaktovať niektorého z predajcov satelitnej techniky, ktorých zoznam je k dispozícii na www.skylink.sk v sekcii Predajná a servisná sieť. Váš radca Petr Ak máte nejaké otázky súvisiace so službami Skylinku, pošlite nám ich a my Vám pri najbližšej príležitosti odpovieme. Poslať otázku